توسعه بین المللی دانش و مهارت

توسعه بین المللی دانش و مهارت

امروزه در اطراف خود افرادی را شاهدیم که آنقدر در کار خود تخصص و مهارت دارند که همه آنها را بعنوان مهندس یا متخصص در آن حرفه می شناسند و این افراد را با همین عناوین مورد خطاب قرار می دهند. اما در واقعیت شخص موردنظر ممکن است حتی دیپلم هم نداشته باشد. این افراد استادی غیرآکادامیک در رشته خود می باشند و گرچه تحصیلات رسمی و دانشگاهی نداشته اند از بسیاری از فارغ التحصلان دوره های کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی، دانش مهارتی و عملی بیشتری دارند.

سازمان جهانی یونسکو برای کمک به چنین افرادی قانونی را تصویب نموده که طی آن مدارک تجربی و کاری این افراد به یک مدرک معتبر مثلا در رشته مهندسی برق یا هر رشته دیگری که در آن تخصص دارند تبدیل می گردد و شخصیت و شان اجتماعی شخص به دلیل دریافت این مدارک رسمی حفظ گردیده و بدنبال آن، نشاط درونی و اعتماد بنفس این افراد افزایش خواهد یافت. البته باید توجه داشت حضور دانشگاه ها و آکادمی های بین المللی در اعطای این مدارک لازم می باشد.

شما می توانید با ارائه آخرین مدرک تحصیلی و سوابق حرفه ای شغلی یا دوره هایی که طی کرده اید در طرح تعیین سطح شرکت کرده و پس از ارزیابی سوابق شغلی و تحصیلی شما طی مصاحبه یا آزمون موفق به دریافت گواهینامه همسطح شوید.

برخی از مواردی که در بهبود ارتقاء سطح شما می توانند موثر باشند در ذیل فهرست شده اند:

۱. سوابق حرفه ای، مهارتي و سوابق شغلی؛

۲. سوابق علمی و آموزشی شما؛

٣. دوره های آموزشی كه گذرانده ايد؛

٤. مقالات و كتبی كه چاپ و منتشر نموده ايد؛

٥. افتخارات علمي و ورزشي كه كسب نموده ايد

متقاضیان و داوطلبان عزیز،

لطفا برای اطلاع از خدمات و مشاوره با کارشناسان حرفه ای، با ما تماس حاصل فرمایید.