نشست هم اندیشی رسانه های دیجیتال

نشست هم اندیشی رسانه های دیجیتال

نشست هم اندیشی رسانه های دیجیتال

نشست هم اندیشی رسانه های دیجیتال با حضور دکتر سیدمهدی حسینی ریاست بنیاد تدبیر در نمایشگاه رسانه های دیجیتال برگزار گردید. در این ریاست بنیاد ضمن عرض خیرمقدم به مدعوین محترم، تلاش جهت افزایش کیفیت نمایشگاه هایی همچون رسانه های دیجیتال را در آگاهی بخشی به عموم مردم بسیار مهم دانستند.

نشست هم اندیشی رسانه های دیجیتال

ایشان همچنین بر اهمیت و ضرورت توجه به فضای مجازی جهت توسعه مساله صلح و فرهنگ سازی در این زمینه تاکید نمودند. ایشان ضمن قدردانی از زحمات ستاد برگزاری، رفع نواقص و کمبودها را در برگزاری آن خواستار شدند.

دکترسیدمهدی حسینی مساله حضور یک موسسه مردمی و بین المللی را در نمایشگاه ملی رسانه های دیجیتال فی نفسه مثبت ارزیابی نمودند و بیان داشتند:

هر چه در راستای شناساندن این مجموعه تلاش شود، نتایج ملموس تری می توان در راستای اشتغال آفرینی و توسعه زیرساخت ها می توان فراهم نمود. دیدارهای وزار و مسئولین از غرفه موسسه بین المللی صلح و حمایت های صریح آنان از مجموعه، نشان از فعالیت صحیح و موثر موسسه دارد.

ایشان افزودند: ما معتقدیم دولت و نظام باید حمایت های سرمایه گذاری در زیرساخت ها انجام دهند و با این اقدام موسسه می تواند در سال بیش از ۱۶۰۰ شغل پایدار ایجاد نماید.

نشست هم اندیشی رسانه های دیجیتال

ریاست بنیاد با اشاره به حمایت از صنایع کوچک؛ صنایع تبدیلی که تاکید مقام معظم رهبری و رهنمودهای ایشان می باشند، بیان داشتند:

سازمان های مردمی می توانند در بخش فناوری اطلاعات، در بخش صنایع تولیدی خرد و صنایع تبدیلی با حمایت دولت و مردم ، به اشتغال زایی مثبت و حرکت جهادی در مسیر اقتصاد مقاومتی، اقدام موثر انجام دهد.

نشست هم اندیشی رسانه های دیجیتال

در پایان این نشست نماز جماعت مغرب و عشاء در محل نمایشگاه اقامه گردید.

روابط عمومی بنیاد تدبیر